گلاتور ، گلادیاتور گل های خانه شما

تا ۱۰ درصد تخفیف کود های ریسمو با ضمانت

آبیاری کم چه تاثیری بر گل و گیاهان آپارتمانی دارد؟

آبیاری کم یکی از عوامل تهدید کننده سلامت گیاهان است و پیامدهای خطرناکی را به دنبال دارد، چرا که نرسیدن مقدار آب کافی به گیاه فرایند رشد و سلامت آن را به دلیل جذب نکردن مواد مغذی متوقف می کند.

آبیاری زیاد چه تاثیری روی گل و گیاهان آپارتمانی می گذارد؟

آبیاری زیاد تاثیرات مخربی بر روی گیاهان آپارتمانی گذاشته و موجب بروز مشکلات جدی می شود، به همین دلیل پیش از آبیاری گیاهان باید از میزان نیاز آنها به آب مطلع شده و سپس با توجه به نیازشان آن ها را آبیاری کنید.

رطوبت نامناسب گیاهان زینتی

رطوبت نامناسب برای گیاهان آپارتمانی می‌ تواند تاثیر مستقیمی روی آنها بگذارد و در بعضی از آنها برگ‌ ها را دچار سوختگی کرده و از طرفی شرایط را برای بروز بیماری‌ های قارچی نیز فراهم می کند.

نکاتی برای آبیاری کاکتوس

معمولاً افراد کاکتوس ها را به عنوان گیاهانی با مقاومت بالا می شناسند اما باید توجه داشته باشید که این گیاهان زیبا و مقاوم اگر به درستی نگهداری نشوند و یا آبیاری آنها به خوبی صورت نگیرد، امکان دارد که از بین بروند.

روش های آبیاری گیاهان در مسافرت

یکی از مسائلی که همگی با آن روبرو هستیم این است که در هنگام مسافرت نگهداری از گیاهان آپارتمانی برایمان مشکل می شود؛ بدین صورت که بعضی از گیاهان که نسبت به کم آبی و خشکی حساس هستند، امکان دارد در طی مسافرت از بین بروند.

روش های تامین رطوبت گل گیاهان در خانه

9 روش تامین رطوبت گیاهان در فضای خانه

روش درست آبیاری و غبار پاشی گیاهان

نکات و باید و نباید های آبیاری و تامین رطوبت گیاهان